2/01/2011

Catrice Lashes To Kill Mascara


Een nieuwe mascara was wat ik nodig had. En toen ik tegen deze nieuwe van Catrice aanliep, besloot ik hem gewoon mee te nemen voor €4,- wat natuurlijk erg goedkoop is, maar veel meer hoeft van mij ook niet persé. Benieuwd naar hoe hij zou zijn kwam ik thuis aan, en testte ik hem direct uit. Kijk maar verder als je durft, want als het echt Lashes to Kill zijn moet je uitkijken ;)
De verpakking krijgt van mij alvast een pluspunt. Hij ziet er echt enorm chique uit, en je denkt niet zo snel dat het van een budget merk is, en dat hij maar €4 heeft gekost... Wat wel jammer is is dat er geen waterproof variant is, wel gewaagd dus, omdat ik elke dag op de fiets naar school moet fietsen (3/4 uur) en liever niet met een uitgelopen halloween-look op school wil aankomen. 


.

Het borsteltje is lekker groot voor een normaal borsteltje, als trouwe 'The Falsies' gebruiker was ik bang dat ik een normaal borsteltje weer erg vervelend zou vinden, maar niets is minder waar. Ik vind hem echt fijn! Je kunt met een iets kleiner borsteltje toch makkelijker in je ooghoeken komen enzo. Met wimperkruller zijn mijn wimpers eigenlijk in één laag helemaal goed, hoewel op sommige plekken nog wat haartjes naar beneden hangen, maar daar kan ik deze mascara niet de schuld voor geven... ;)

Zoals je ziet zitten mijn wimpers een beetje vaag ;) Maar achjaa...

Ik ben er vet tevreden over, en als je op zoek bent naar een geweldige budget mascara, is dit zeker een \
aanrader!

En nog even een foto waar ik trots op ben:) Mijn camera besloot ineens mee te gaan werken, en toen heb ik hem nog een beetje bewerkt, jeeej!


Kus, Marjolein

nRelate Posts and Homepage