2/15/2011

EOTD: Sparkle Sparkle Mini Star

Jeej, een EOTD met mijn nieuwe, geweldige, glitterige Sleek Palette! Veel van jullie reageerden enthousiast op het palette, dus hierbij een look. Ik denk dat dit de kleuren in het palette zijn die ik het meest gebruiken ga. I love colour, en, weet ik nu, I love glitters!




En welke kleuren heb ik gebruikt? Als highlighter de grijze rechtsonder, in mijn binnenste ooghoek de donkerpaarse linksonder, en verder de andere paarse en de roze. Onder mijn oog deed ik ook de donkerpaarse, met een eyelinerkwast van de Hema. En natuurlijk gebruikte ik mijn 'Lashes To Kill' mascara van Catrice. 


Misschien een iets te opvallende look voor naar school, maar voor in het weekend  en voor feestjes vind ik het erg leuk :D

Zijn er kleuren die je terug wilt zien in een look? Laat het me weten! 

Liefs, Marjolein
(sweethippos@hotmail.com)

nRelate Posts and Homepage