2/22/2011

FOTD: Bam! Glam.


























Believe me: ik heb vele foto's gemaakt vandaag, en alleen maar van mijn ogen, lippen en gezicht. Waarom kun je vast wel raden: er 'ligt' een FOTD klaar! Ik kan me niet herinneren dat ik dat ooit heb gedaan (tell me if I'm wrong), dus ik vond het wel tijd worden! Om te beginnen zie je hierboven een nogal bewerkte foto van mij. Hij is nogal nietszeggend qua make-up, maar ik moet toch ergens mijn bewerkingskills op uitproberen...? ;)

Vandaag koos ik voor een iets donkerdere kleur op mijn lippen dan mijn normale lipkleur. Geen lipstick dit keer, maar alleen maar een lippotloodje van Elisabeth Arden, die ik ooit eens bij een winactie heb gewonnen.


Alleen lippotlood aanbrengen op je lippen zorgt voor een mat en verzorgd effect. Maar pas wel op: dit kan je lippen wat uitdrogen. Zorg ervoor dat je je lippen goed gescrubt hebt (wat bij mij nogal een faal was, zoals je op de foto kunt zien) en dat je van te voren iets hydraterends, maar niet vettigs op je lippen gesmeerd hebt. Dan kan er weinig fout gaan.



Mijn ooglook was niet te opvallend die dag. Wat bruin- en paarsachtige tinten erop en klaar! Nou ja, bijna dan, want zonder mascara en oogpotlood is de look niet compleet. Ik gebruikte mijn Sleek Storm Palette, MAX oogpotlood (Action) en Catrice Allround Mascara.


Behalve de Catrice Illuminating Powder zat er niks op mijn gezicht.


Zoals je ziet is er op de foto's superveel zon te zien! Laat de lente maar komen ;)

Genieten jullie ook zo van het lenteweer?

Liefs, Floor
(sweethippos@hotmail.com)

nRelate Posts and Homepage