2/27/2011

Lush Maple Taffy Lip Balm

Jeej, mijn eerste Lush product. Nee, het is geen Lemony Flutter of een ander populair product, maar deze lipbalm kregen wij als extraatje bij het Oh My Gosh pakket, omdat het ontvangen iets langer duurde door ziekte van haar kant. Ik was natuurlijk erg nieuwsgierig om het te proberen, want je hoort zoveel goede dingen van Lush!

Toen ik eindelijk het potje open gekregen had wou ik natuurlijk direct het spul op mijn lippen smeren om te kijken hoe het was, maar dit lukte niet! Huh? Nee, het lukte niet omdat het product kei- en keihard was! Dus ik moest mijn enthousiasme nog even bewaren, en de lipbalm in mijn broekzak doen om hem een beetje op te warmen en hopelijk wat zachter te maken.


Voordat ik toen eindelijk de lipbalm opsmeerde rook ik er eerst even nieuwsgierig naar. Mmmm, hij ruikt naar kokos! Het is gemaakt van allemaal natuurlijke producten, dus wat je op je lippen smeert is echt kokos! 

Maar hoe werkt het product? Hmm, eigenlijk vind ik het niet fijn. Helaas, ik durf het bijna niet te zeggen omdat het een Lush product is ;) Het helpt niet echt, en doordat het zo hard is is het ook niet echt fijn om op je lippen te hebben... Balen, ik had gehoopt dat het net als mijn vertrouwde Vaseline potje erg fijn zou zijn!

Wat is jullie favo lipbalm? 

Kus, Marjolein
(sweethippos@hotmail.com)

nRelate Posts and Homepage