2/06/2011

My ol' schoolbag.

Ik ben eigenlijk helemaal geen tassenmensje, maar soms heb je gewoon een tas nodig. Omdat je niet genoeg aan je rugzak voor school hebt, of omdat je geen stad-tas hebt. En dat laatste was nogal het geval bij mij. Ik had wel een schoudertas die ik vreselijk irritant vond, dus je kunt wel begrijpen dat een nieuwe tas dringend nodig was! Ik ging snuffelen naar een nieuwe tas, en, hoe kan het ook anders, vond ik een heel tof exemplaar bij H&M voor maar 20 euries.




Zoals je ziet heb ik ook even mijn bewerkingskills uitgeprobeerd op deze foto's. Ik vond het wel wat hebben, het maakt de foto lekker oud. Mijn tas heeft echt een oude schooltaslook. Met gespen, een handvat... love it! Gelukkig zit er ook nog een schouderband aan, zodat ik hem ook gewoon over mijn schouder kan doen. Ik gebruik hem soms voor school op wat lichtere dagen, want ik durf het niet aan om met tig boeken in deze schooltas rond te lopen ;) Tergelijkertijd is hij ook erg geschikt om mee de stad in te gaan! Wat ik ook handig vind is de magneetsluiting. Hij zit verstopt achter de gespjes, hihi. Je kunt de tas zo makkelijk open doen. Ik hou van mijn tas <3 Nog even wat detailfoto's.



Hebben jullie een favoriete tas?

Liefs, Floor
(sweethippos@hotmail.com)

nRelate Posts and Homepage