2/13/2011

NOTD: GOSH Miss Mole

Ja, ook dit lakje zat in het pakket van Oh My Gosh. En ik vind hem mooi :D Wat jammer vind ik dat hij best wel op 'From Dusk To Dawn' lijkt van Catrice, die ik al heb. Maar ik was er natuurlijk niet tegen dit leuke lakje op mijn nagels te smeren, en wat Nail Art Glitters van Essence eroverheen te strooien, en ook die glitters zaten in het huge pakket.


Benieuwd naar de kleur en het resultaat? Lees dan maar snel verder. 

Bloemetjes, rondjes die je allemaal in je nagellak kan doen. I like it. Ik ben nu wel erg bang dat die leuke bloemetjes eraf vallen, maar ik hoop dat het met twee lagen topcoat wel houdt.

 Enn, dit lakje dekt in één laag! Hij lakt erg fijn, en droogt ook goed. Eigenlijk zitten er alleen maar voordelen aan het lakje. En de kleur lijkt inderdaad wel erg op 'From Dusk To Dawn', dus voor de prijs kun je beter de Catrice versie kopen. Ik denk dat dit kleurtje iets meer naar de chocoladekleur toe gaat, en de Catrice versie is iets meer taupe. Achjaa, hij is in ieder geval mooi!



Ja, ik heb erg rode handen ;) 

Wat vind jij van zulke versiersels? 

Liefs, Marjolein
(sweethippos@hotmail.com)

nRelate Posts and Homepage