2/05/2011

OOTD; The spring is coming

Mijn moeder gaf een feestje, omdat ze 25 jaar bij het bedrijf was, en daarom moest ik me natuurlijk lekker optutten, met een nieuw blousje, en mijn lievelingsbroek. Ik hou van blousjes, en omdat deze korte mouwen heeft had ik dit keer geen probleem met te korte mouwen, en het doet me aan de lente/zomer denken. Ik verheug me echt enorm op de lente, dat het eindelijk weer lekker weer wordt, want nu waait het dak bijna van mijn huis ;)






Zoals je ziet een erg zomers blousje, en mijn all-time-favoriete jeans :) Ik voelde met helemaal goed in deze outfit, en stiekem wou ik ook gewoon een goede indruk maken op al die collega's van mijn moeder ;P

Blousje: Tommy Hilfinger (die was dus 70% korting)
Jeans: Gstar

Liefs, Marjolein

nRelate Posts and Homepage