2/23/2011

Shoplog Marjolein

Dinsdagmiddag ging ik met mijn moeder en mijn zusje naar Groningen, om daar eens lekker met geld te smijten. Ik had écht nieuwe kleren nodig, aangezien er erg veel kleren van mij niet meer mooi zijn, en ik het gevoel had dat ik elke dag hetzelfde aan had.
En met volle tassen, pijnlijke voeten en een enorme dorst gingen we weer terug naar huis. Ik show jullie mijn aankoopjes :D

Shirtje - VILA

Lees verder voor de rest..

vestje - VILA

Het was de eerste keer dat ik naar de VILA winkel ging, op aanraden van mijn nichtje, en ik ben er zoals je ziet goed geslaagd! Ik hou van het shirtje! 

Top, Pieces

Blousje - Kiss Therapy (Lady Sting)

En de achterkant heeft een leuk elastiekding :D

Ik ben happy! Nu kan ik weer van alles matchen. Het vestje staat ook erg leuk met de top! Op de top staan trouwens ook kippen, haha. 

Hebben jullie al aan lente-shopping gedaan? 

Liefs, Marjolein
(sweethippos@hotmail.com)

nRelate Posts and Homepage