2/11/2011

Sleek Sparkle Palette

Yess! Ik ben de gelukkige bezitter van het Sleek Sparkle palette, die wij gewonnen hebben met de giveaway van Oh My Gosh. 12 prachtige kleurtjes lachen me elke keer dat ik het palette pak weer toe, en ik ben er blij mee! De kleurtjes zitten vol pigment, en zoals je misschien al geraden had: Glitters. Ik denk dat ik nu vaker een ooglook ga maken, want nu ik allemaal prachtige kleurtjes bij elkaar heb kan ik het natuurlijk niet laten er iets moois van te maken.




Jeeeej, zoals je ziet: Lekker vrolijke kleurtjes, maar ook donkere kleuren, en much glitter :)



bovenste rij

Onderste rij

De oogschaduw is erg goed gepigmenteerd, en tot mijn verbazing heb je bijna geen fall-out, gelukkig want glittertjes onder je ogen is niet √©rg fijn. Verder blijft de oogschaduw de hele dag goed zitten. I like him veryvery much.

En? Wat do you think? 

Liefs, Marjolein
(sweethippos@hotmail.com)

nRelate Posts and Homepage