2/07/2011

Steam Cream

Een tijdje geleden werd ik door Frauke erg blij gemaakt met deze Steam Cream, die ik gewonnen heb bij een van haar winacties. Het is een limited edition cream, en hij is, zoals de naam al aangeeft, bereid door middel van stoom. Een bijzondere crème dus die voor veel dingen gebruikt kan worden. Wat dat precies is en wat ik ervan vind lees je pas als je op lees verder klikt ;)


Crème voor het gezicht, de handen en het lichaam, staat er vermeld op de achterkant van het potje. Poeh, lekker veelzijdig dus. Maar laten we eerst kijken naar de verpakking en de geur.
De verpakking vind ik errug leuk! Hij is super vrolijk. en in een blikje ziet het er chique en leuk uit. Ik vind het supermooi dat die bloem op de voorkant staat. De geur vind ik wel lekker, maar iets te sterk om op je gezicht te smeren. Hij ruikt naar lavendel, wat rustgevend kan zijn, maar als je hem op je gezicht smeert wordt het erg  sterk en is het niet zo lekker meer. 

Als eerste testte ik hem uit als handcrème, waarbij ik natuurlijk mijn nagelriemen goed meenam. En wow, dit is echt fijn! Hij trekt in je handen redelijk snel in, en hij maakt je handjes lekker zacht. Ook is het niet erg om een sterk ruikende geur op je handen te hebben.


Op mijn gezicht was het ook fijn, ik zou hem niet zo snel als dagcrème gebruiken, omdat de substantie redelijk dik is, maar voor in de nacht is hij goed geschikt. Handig dus, want ik had ook een nieuwe nachtcrème nodig. 

Vervolgens op mijn lichaam, waarbij me direct opviel dat je veel crème nodig hebt om een stukje te smeren. Wel jammer, want zo zou hij dus snel opgaan, dus je kunt hem beter voor je gezicht en handen gebruiken, en dan voor je lichaam een andere bodylotion of bodybutter.



Uiteindelijk vind ik deze crème erg fijn, en het is superhandig dat je hem voor zoveel dingen tegelijk kunt gebruiken. Een aanrader dus voor op vakantie, dan hoef je maar één potje mee te nemen die je dag-, nachtcrème, bodylotion en handcrème is. De geur is lekker, maar iets te sterk en hij trekt op je lichaam wel redelijk langzaam in, maar als je hem op je handen of gezicht smeert trekt hij wel snel in.

Al met al een fijne crème die zeker aan te raden is!

Liefs, Marjolein
(sweethippos@hotmail.com)

nRelate Posts and Homepage