2/04/2011

Teeez Fluid Lipstick: Gutsy


Vooral naar de Fluid Lipstick was ik erg benieuwd. Ik zag bij Marieke al dat de pigmentatie ge-wel-dig was, en toen kon ik niet wachten dit ding op mijn lippen te smeren. Mwah, ziet erg goed uit! dacht ik. Maar toen ik wat beter ging kijken kwam ik tot de conclusie dat dit schatje nogal... oranje was.




Uh, ja, oranje dus! Op deze foto lijkt hij meer bruin, maar het is toch echt oranje tot goud. Don't like it! Maar, zoals je ziet, is de pigmentatie inderdaad prima. Het is alleen de kleur: ugh.

Verder heeft deze lipgloss geen applicator, maar echt een kwastje. Ik vind het fijn werken!


Ik was ook benieuwd of dit glossje een geur zou hebben. En dat heeft ie! Maar... ruik ik daar kindermake-up? Het doet me echt denken aan vroeger, toen ik vaak een beetje lippenstift op deed. Niet echt lekker!

De plakkerigheid van deze lipgloss valt gelukkig mee! Ik hou niet van plakkerig namelijk. Eigenlijk is hij precies goed.
Verder is de houdbaarheid wel oké. Hij overleeft een maaltijd niet, maar ik vind het geen probleem om hem vaker op te smeren. Alleen zou ik dat niet doen, alleen maar om het kleurtje ;)


Ik raad dit product aan, maar niet deze kleur! Tenzij je van oranje houdt natuurlijk ;)

Liefs, Floor
(sweethippos@hotmail.com)

nRelate Posts and Homepage