2/12/2011

Teeez Liquid Eyeliner: Gutsy

Ja, ook dit make-upje heeft de naam Gutsy gekregen. Ik weet niet wat het betekent, maar op de één of andere manier klinkt het een beetje vies. Misschien omdat het me aan guts (darmen) doet denken? ;)
Maar goed, niet alles zit in de naam. Het product ziet er in ieder geval al heel mooi uit! Maar natuurlijk was ik wel benieuwd wat daarachter zat.



Wauwie, die kleur! dacht ik toen ik hem openmaakte. Bruin, met hele mooie shimmers erin. Toen ik hem op mijn hand smeerde om hem te swatchen, was hij niet te dik en niet te dun. Prima!


Ik wilde hem natuurlijk ook op mijn oog uitproberen, en dat ging zonder moeite. Het kwastje is dun genoeg om een mooi lijntje mee te trekken.


Maar, en een grote maar: dit spul is niet te verwijderen. En dan bedoel ik ook écht niet! Ik heb bijna een kwartier staan boenen omdat het goedje plakkerig werd nadat ik het eraf wilde halen, en het hoopte zich ook nog op. Ugh, dik minpunt. Het is goed dat een eyeliner longlasting is, maar dit vind ik een beetje teveel van het goede!

Dus, ja. Ik weet niet wat ik er nou van moet vinden. Als hij nou wat makkelijker te verwijderen was dan vond ik het echt een superproduct, maar nu vind ik hem wat matig. Ik bedenk me net dat het ook aan mijn remover kan liggen, maar normaal is er niks mis mee.

Ik zou deze aanraden als je een supervettofgave remover hebt! De kleur is namelijk echt wauw ;)

Liefs, Floor
(sweethippos@hotmail.com)

nRelate Posts and Homepage