3/06/2011

Bloemetjesshirt in the pocket!

Wie het artikel van mijn shoplog helemaal heeft gelezen weet dat ik heel erg op zoek was naar een bloemetjesshirt. En ja, WAS, want nu ben ik eindelijk in het bezit van zo'n supergaaftofcool shirt!






























Ik was al eventjes op zoek (lees: een maandje of twee) en toen Marjolein een bloemenshirt had gescoord wilde ik er al helemaal één, omdat ik hem zó leuk vond! Donderdag had ik de kans om in de stad Groningen er één te zoeken. We waren namelijk al om 10 voor 12 (!) vrij! We struinden de hele Herenstraat af naar een bloemenshirt, en ik dacht er één gevonden te hebben in de Coolcat daar. Met veel enthousiastme ging ik hem passen maar, je raad het al: te klein! Ik baalde, want dat was het enige exemplaar wat er nog was.

We gingen nog een stukje verder, naar de straat waar de V&D ook zit, en daar was pas het tweede Coolcat filiaal gekomen. Ik hoopte om hem hier te vinden, maar ik vond nog een veel leukere (ook al wist ik dat toen nog niet).


Woejaa, hier is hij dan: een shirt in kleuren die ik normaal nooit zou dragen. Gelukkig haalde Marjolein me over (thank you!) om hem toch te passen, en wat was hij leuk! Ik was overtuigd, en met een klein beetje korting (CJP for the win!) ging hij mee naar huis voor €16,15 (normale prijs €17,95).


Pofmouwtjes zijn included! Op de een of andere manier zag ik alleen bloemenshirtjes met pofmouwen. Eerst was ik daar nogal sceptisch (heerlijk woord) over, maar eigenlijk vind ik ze stiekem toch wel erg schattig. Het shirt is zelfs zo lang dat ik er ook een legging onder kan dragen als ik wil zonder dat mijn buttox is showing ;)


Ik heb tal van dingen waarmee ik dit kan combineren, dus dat zit wel snor (ben in een creatief-Nederlands-bui vandaag :D). Zelfs mijn nagellak matchte ermee (weet jij welke? Hint: Trind! Er komt nog een NOTD) 

Liefs, Floor
(sweethippos@hotmail.com)

nRelate Posts and Homepage