3/19/2011

Catrice Absolute Moisture lipstick: Noisette Cocktail


Dit 'ding' wat je hierboven ziet is nu één van mijn favo producten. Het is de Catrice Absolute Moisture lipstick in de kleur Noisette Cocktail. Lange naam, vind je niet? Helaas heb ik net de pech dat, nu ik deze lipstick net ontdekt heb, hij uit het assortiment van Catrice gaat. Wat een bummer! Ik ben benieuwd of ik ooit nog een lipstick vind die ik net zo fijn vind als deze.

De kleur is prachtig: een paars / bruintint, wat goed bij mijn haarkleur en huidskleur past (al zeg ik het zelf ;). De lipstick is heerlijk creamy: hij glijdt over mijn lippen. Daarnaast is hij ook nog eens hydraterend! Ik wrijf de hele tijd mijn lippen over elkaar: zo zacht zijn ze als ik deze lipstick op heb.
Noisette Cocktail heeft een mooi glansje, hoewel er verder geen shimmers of glitters inzitten. Fijn, want stiekem hou ik daar helemaal niet van! Ook plakt de lipstick weinig tot niet: eigenlijk is er helemaal niks mis mee!




Oh my Gawd, de kleur is zo mooi! Hij valt ook niet extreem op, zodat je hem eigenlijk overal en nergens mee naar toe kunt nemen ;) Oh, en wat natuurlijk ook wel belangrijk is: de houdbaarheid. Dit is het enige minpuntje van deze lipstick (behalve dan dat hij binnenkort foetsie is, boeh): hij houdt niet superlang. Eigenlijk ook weer niet erg, want het is bijna prettig om hem lekker vaak op te smeren!


Liefs, Floor
(sweethippos@hotmail.com)

nRelate Posts and Homepage