3/31/2011

Catrice: Absolutely Chinchilly!

Laat ik maar gelijk met de deur is huis vallen: dit is een supertof lakje. Absolutely Chinchilly! is een prachtige zandkleur, maar helaas is het niet echt een lentekleur. Vaak zal ik hem denk ik niet meer opdoen in deze tijd van het jaar.


Sorry voor de rode strepen rond mijn nagels! Rode nagellak is mooi, maar echt prut als je het eraf moet halen ;)


Zoals we gewend zijn van Catrice dekt deze in twee (iets dikkere) laagjes. Drogen is goed, en ook de houdbaarheid is goed. Toplakje!


En nu nog iets anders: Ik doe mee met een fotowedstrijd met het thema Lente op www.fotowedstrijd.nl. Ik zou het heel erg op prijs stellen als jullie op mijn foto willen stemmen. Er zijn namelijk hele mooie prijzen te winnen! Als je zelf ook nog een mooie lentefoto hebt kun je die natuurlijk ook insturen. Je kunt hem dan delen via Twitter, Hyves of Facebook om zoveel mogelijk stemmen te verzamelen (je kunt ook andere foto's delen)!

Liefs, Floor
(sweethippos@hotmail.com)


Oh, en morgen ben ik jarig! Ja, op 1 april dus :P Vergeten jullie me niet te feliciteren? (en dit is dus echt geen grapje)


Sorry voor de wat in a hurry post: weinig tijd om een uitgebreid artikel te maken :O

nRelate Posts and Homepage