3/04/2011

Catrice: Bloody Mary To Go

Bij Bloody Mary moet ik gelijk denken aan het enge meisje in de spiegel, maar gelukkig krijg ik die gedachte niet als ik dit lakje zie. Het is een felrode lak zonder shimmers. Eigenlijk is het zelfs een 'jelly'! Het is dus juist de bedoeling dat hij niet helemaal dekt. In de eerste instantie had ik verwacht dat ik een dekkende lak te pakken had, maar uiteindelijk vind ik dit ook mooi!


Toch valt het toch nog wel mee hoe 'slecht' dit lakje dekt, want ik denk dat als je ongeveer 3 laagjes aanbrengt dat hij dan zeker goed dekkend is. Maar, als je doorzichtige lakjes ook leuk vind is één laag ook genoeg. Voor de foto's heb ik twee laagjes aangebracht.

 Zoals je ziet geen obvious showende tip! Wat wel een beetje tegenviel was de houdbaarheid, de volgende dag had ik al een beetje tipwear. Maar ondanks dat vind ik dit zeker geen stom lakje, hij is juist super gaaf en fel! Dus zoek jij nog een mooie, felle rood, dan is dit een prima optie.

Liefs, Floor
(sweethippos@hotmail.com)

nRelate Posts and Homepage