3/09/2011

Essence Surfer Babe eyeshadow palette.

De Surfer Babe collectie is al lang niet meer te koop bij de Kruidvat, maar (je raad het al) dit paletje zat in het o-zo-grote pakket van OhMyGosh. Het kartonnen doosje zag er leuk uit, dus ik was erg benieuwd hoe het pigment van deze oogschaduws zou zijn.




 In dit paletje zitten wat pastelkleuren, maar ook een aantal felle kleurtjes. Een prima combi vind ik zelf! Zoals je ziet zit er ook een sponsapplicator bij, maar deze vergeet ik gelijk al. Die dingen gebruik ik gewoon niet!

Ik hoopte vurig dat het pigment goed zou zijn, maar helaas werd ik een beetje teleurgesteld. Op mijn arm was alleen de highlighter goed gepigmenteerd, de rest van de kleuren viel een beetje weg. De laatste drie kleuren zitten wel vol met mooie shimmers!


Toen ik een look probeerde te maken met deze oogschaduws kwam de lichtblauwe kleur ineens veel beter uit! Helaas was de rest nog steeds niet echt een succes... Leuk paletje, maar wanneer er bijna geen pigment is kan ik er weinig mee.

Liefs, Floor
(sweethippos@hotmail.com)

nRelate Posts and Homepage