3/25/2011

Etos Luscious Sexy Lip Kit

Gisteren waren we even van het toneel verdwenen, maar vandaag zijn we er gelukkig weer! De Etos Luscious Lip Kit is een hele lange naam, en lag al heeeeel lang klaar om gereviewed te worden. Vandaag is hij eindelijk aan de beurt. Het begint al goed met de verpakking. Het doosje ziet er zo leuk uit, met die popart-print voorop! Om het doosje zelf zit nog een soort hoesje met dezelfde print erop. Jammer het doosje  van karton is, dit beschadigd vaak snel en wordt snel vies.






























In de kit zitten drie lipkleuren, twee balsems, twee lippotloodjes en een kwastje. Van de lippotloodjes heb ik helaas geen foto's, oeps! Ik weet wel dat ze een goed scherp puntje hebben en dat je er dus een mooi strak lijntje mee kan trekken.


























De kleuren zien er in het doosje heel mooi uit, zo met die gouden shimmer er doorheen. Ik vroeg me wel af of de kleuren me zouden staan. Ik ben namelijk niet super fan van roze, en deze bruin zag er wel erg... bruin uit. Maar nou ben ik de beroerdste niet en wilde ik best een gokje wagen.

'Naakte' lippen


Lippen met kleur 1 (Excusez-moi voor de velletjes)

Kleur 2

Kleur 3

Ik was eerst bang dat het pigment zou sucken, maar dit viel gelukkig mee! Je ziet wel degelijk een kleurtje op mijn lippen. Ik heb mijn vingers gebruikt om de kleuren mee aan te brengen. Dit vond ik zelf het fijnst, door de warmte wordt de 'lipstick' namelijk zachter. Het aanbrengen met je vingers is daarentegen wel veel lastiger dan met een kwastje ;) Ik denk echter niet dat ik deze kleuren vaak zal dragen: er zit teveel shimmer in naar mijn smaak.

De balsems / primers zijn ook fijn. Ze maken mijn lippen lekker zacht. Er is echter geen verschil tussen de roze en de witte, ze doen allebei hetzelfde. 


Op deze foto heb ik boven de witte aangebracht, en onder de roze. Geen verschil, toch?


Al met al een leuk kitje! Kleuren blijven niet ellenlang zitten, maar ze houden het wel zeker twee uur uit. De kwastjes vind ik niet superfijn om mee te werken, ik breng het liever met mijn vingers aan. Ik zal een keer nog wat meer vertellen over de lippotloodjes (in een FOTD bijvoorbeeld).

Liefs, Floor
(sweethippos@hotmail.com)

nRelate Posts and Homepage