3/15/2011

Etos Pure Pigments

In het huge pakket die wij gewonnen hadden bij Oh My Gosh, zaten ook deze leuke pigments van de Etos. Bij het verdelen kreeg Floor er 2 en Marjolein 1. Eerlijk gezegd dachten we dat het niet erg fijn zou zijn, zo met losse poeder. Tot laatst, toen we het toch een keer gingen proberen.
Lees verder voor de swatches en de review.



Marjolein: Ik heb de groene, en ik vind groen een erg mooie kleur, zeker voor make-up. Toen ik hem in mijn ooghoek smeerde, voor een look vond ik hem zó mooi, dat ik hem nu steeds vaker pak! Hij geeft veel pigment, heeft een mooie glans en hij blijft goed zitten. Perfect voor bij een ooglook!




Floor: Ik draag niet vaak felle kleuren, maar deze twee pigments spraken mij toch wel aan. Het zijn hele spannende kleuren, fel donkerblauw en paars. Ik was ook wel benieuwd of ze zouden knallen op mijn ogen!

IMG_1414


IMG_1416


IMG_1418


Zoals je ziet is het pigment van de blauwe kleur erg goed, helaas valt de paars weg. Ik wilde de kleuren ook graag op mijn ogen uitproberen, en tijdens het aanbrengen kwam ik erachter dat hij de oogschaduw / pigment niet helemaal goed verdeeld over mijn ooglid. Ook niet als ik veeg, ook niet als ik dep. Heel jammer! In plaats van een mooi dekkend geheel, zaten er nu allemaal blauwe vlekken op mijn oogleden. Maar dat betekent niet dat ik dit nooit ga gebruiken, want ook pigments zijn prima te gebruiken als eyeliner.
Het is zeker geen verkeerd product, maar het is toch wel een zwaar minpunt dat ze zo vlekken.

Liefs, Floor en Marjolein
(sweethippos@hotmail.com)

nRelate Posts and Homepage