3/28/2011

Geshopt :D

Zaterdag ging ik met mijn nichtje Janneke naar Groningen, omdat ik hard nieuwe kleren nodig had, en wat andere dingetjes. Uiteindelijk is de buit niet veel, maar ik wil jullie toch mijn aankopen laten zien.


Ik begin met het dekbedovertrek die ik bij de V&D heb gekocht. Omdat ik een hele kleurige kamer heb vond ik het leuk om juist een zwart-wit dekbedovertrek te nemen. Hij zit nu op mijn bedje, en het ziet er erg leuk uit!



Dan een bloemenshirt die ik bij de Coolcat gekocht heb. Zie die pofmouwtjes! Hij is redelijk lang, dus ik zou hem ook met een legging kunnen dragen, riempje erbij.. 


En een nieuwe jeans! Ik hou van Gstar broeken, en omdat dat ook ongeveer het enige merk is die ik goed pas, ging ik even bij de Gstar winkel kijken. En direct de eerste broek zat goed! Nu ben ik alleen wel bang dat een meisje uit mijn klas hem ook heeft, maar dat maakt hem niet minder mooi. 

Vinden jullie het leuk om een outfit te zien hiermee?

Liefs, Marjolein

nRelate Posts and Homepage