3/16/2011

The Icecream Project #1


Toen wij vorige week in het zonnetje een ijsje zaten te eten bij dé ijssalon in de provincie Groningen, kwamen wij ineens op een heel leuk en lekker idee: The Icecream Project!
Zoveel mogelijk ijssmaken proberen, is het motto van The Icecream Project. Helemaal aan het eind kijken wij wat onze favorieten zijn. Alle ervaringen staan op de T.I.P pagina, die we binnenkort gaan maken, maar we plaatsen ook tussendoor artikelen om de geproefde smaken te beoordelen.




IJssmaken van deze keer
Marjolein: 
- Spekjesijs: Deze smaak was nieuw, en ik nam hem zonder te twijfelen, want hoe klef en zoet spekkies ook zijn, ze zijn wél lekker! En het ijs smaakte inderdaad naar spekjes, en er zaten zelfs stukjes spek in. Mm, heerlijk zoet! Gelukkig was het geen overheersende zoete smaak, maar perfect op smaak.
 Cijfer: Ik geef het spekjesijs een dikke 8,1!
- Oma's Appeltaart: Ook deze was nieuw, en aangezien ik dol ben op appeltaart ging ook deze mijn hoorntje op. Je proeft duidelijk dat het appeltaart is, maar toch heb ik liever échte appeltaart. Ik vind hem lekker, maar hij hoort niet tot mijn favorieten.
 Cijfer: Ik geef dit Appeltaartijs een 6,7.


Floor:
- Cookies: Deze smaak kom je wel vaker tegen, en hij valt ook lekker op met dat geel! Wat ik zo lekker vind aan dit ijs, zijn de grote stukken koekjesdeeg die je wel eens tegenkomt. Mm, zo lekker! Hier wil je gewoon van blijven eten.
 Cijfer: Dit ijs verdient een vette 8,3!
- Kokos: Dit ijs smaakt precies naar kokos. Er is geen ander smaakje te bekennen! Nou vind ik kokos best lekker, maar kokos ijs vind ik niet supergeweldig. Het is te doen, maar ik neem toch liever een andere smaak.
 Cijfer: Ik ben geen grote fan, deze smaak krijgt een 6,8.

Nou zijn we ook benieuwd naar jullie mening! Is dit leuk om te lezen of is het overbodig?


Liefs, Floor en Marjolein
(sweethippos@hotmail.com)

nRelate Posts and Homepage