3/23/2011

The Icecream Project #2


We houden allebei heel veel van ijs, en we hebben het er best voor over om ons zakgeld uit te geven aan de lekkerste ijssmaken. Iedere keer weer een nieuwe smaak proberen, dat is het motto! Wij proeven zoveel mogelijk ijssmaken, zodat wij aan het eind een conclusie kunnen trekken. Voor de tussenstanden / cijfers ga je naar onze T.I.P pagina, in de menubalk.



IJssmaken van deze keer

Marjolein


Boven: Yoghurt Amarena, Onder:Kaneel. Ik haat deze mobielfoto;)


- Kaneelijs: Kaneelsmaak is al een paar jaar mijn favoriet, en ik kon het dan ook niet laten om deze te nemen. Hij is heerlijk fris, zoet en je herkent de smaak van kaneel duidelijk. I like it!
 Cijfer: Dit lekkere kaneelijs krijgt van mij een 8,3.
- Yoghurt Amarena: Het was eigenlijk een snelle keus, omdat ik niet kon kiezen. Yoghurt met stukjes kers erin, dat is yoghurt amarena ijs. Hij is lekker zoet met een frisse yoghurtsmaak. En de stukken hele vrucht zijn heerlijk!
 Cijfer: Ik geef dit ijs een 7,8.

Floor
Boven: witte chocolade - Onder: Muffin crappymobielfotoargh


- Witte chocolade: Chocola = mjum, dus ook deze variant op de 'gewone' chocoladesmaak moest ik proberen. Ik moet zeggen, ik kan er best een vleugje witte chocolade in herkennen, maar verder vind ik het meer lijken op vanille. Ik moet wel toegeven dat deze smaak lekkerder is ;)
 Cijfer: Deze verdient een 7,6.
- Muffin: Muffins, wat zijn ze toch lekker. Ik was dan ook wel benieuwd of deze mijn wensen kon vervullen. En ja, ik proef echte cakejes! Misschien moeten ze ook maar een 'chocolade-muffin' smaak introduceren...? *Hinthint*
 Cijfer: Lieve muffin, ik geef jou een 8,1!

Liefs, Floor en Marjolein
(sweethippos@hotmail.com)

nRelate Posts and Homepage