3/30/2011

Lente = Leuk



Aaah, sinds een week is het lente, en ik geniet er volop van! Elk jaar is het op de een of andere manier weer heel bijzonder dat het ineens weer supermooi weer is, en dan ben ik in één klap al het koude weer van de winter vergeten. Maar waarom is de lente nou zo leuk en vrolijk?





  • In de lente staat onze huge trampoline weer in de tuin, en dat betekent springen, salto's maken en lekker los gaan met mijn haren in de wind. Ik heb op turnen gezeten, en alle trucjes ben ik nog niet verleerd :) 
  • In de lente kan ik zonder jas van school naar huis fietsen! Ik heb een grote mand op mijn fiets waar ik tijdens het rijden zo mijn jas in kan gooien. 
  • In de lente komen er weer allemaal heerlijke, vrolijke liedjes uit. 
  • In de lente kun je weer ijsjes eten! (Zie onze Icecream test op de The Icecream Project pagina)
  • In de lente is het weer tijd voor bloemetjeskleding, ik heb in mijn kast al twee bloemenshirts hangen, die ik allebei met heel veel plezier draag! 
  • In de lente komen er weer lammetjes, kalfjes, schattige vogeltjes, eekhoorntjes, en duiven die je bij het opstaan begroeten met hun geroekoe. I love them, want ze zijn zoo cute! 

  • In de lente is het dragen van een zonnebril weer toegestaan voor mensen die niet onherkenbaar over straat willen lopen, like bekende persoontjes, en kan ik dus mijn glasses weer opzetten.
  • In de lente...
Vul zelf in, waarom vind jij de lente zo leuk?

Liefs, Marjolein
(sweethippos@hotmail.com)

nRelate Posts and Homepage