3/07/2011

Maybelline Colorsensational Cream Gloss

Oké, ik beken. Deze gloss is eigenlijk van mijn moeder, maar omdat ik hem zoo mooi vond vroeg ik haar netjes of ik misschien een review mocht maken voor het blog, en dat vond ze natuurlijk goed! De kleur is roze, en hij is iets donkerder dan je normale lippenkleur. I like.


Lees verder voor de swatches.


Ik vind lipgloss erg leuk, alleen 'vergeet' ik het altijd op te doen. Meestal heb ik wel eentje in mijn tas zitten, en soms maak ik daar gebruik van, maar ik ben niet een trouwe lipglosser.
Dit glossje is mooi roze, en goed dekkend. Hij blijft best lang zitten! En gelukkig zit er geen sterke geur aan, want dat haat ik ;) Het is geen verzorgende lipgloss, dus niet geschikt voor erg droge lippen. Maarja, het kleurtje en de pigmentatie (als je dat kan zeggen over lipgloss) zeggen meer dan duizend woorden, dus kijk maar mee naar de swatches.



Liefs, Marjolein

nRelate Posts and Homepage