3/02/2011

Mini shoplog - Delft

Ik kon niet naar Delft gaan zonder te gaan shoppen (duh), dus na een tripje naar de Kruidvat en de Van Haren kwam ik thuis met wat nagellakjes, een lipstick en schoenen.






















Bij de Kruidvat heb ik drie lakjes van Catrice gescoord: Run Forest Run, Absolutely Chinchilly en Bloody Mary To Go. Ook had ik nieuwe Dry Drops van Essence nodig, dus die gingen ook in mijn winkelmandje. Swatches komen er aan!


























Zoals ik in het begin van het artikel al zei, nam ik ook een lipstick mee naar huis. Het is een Absolute Moisture lipstick van Catrice, in de kleur Noisette Cocktail. Die stond al heel lang op mijn verlanglijstje! Dit is een nietszeggende foto, maar natuurlijk komt hier nog een artikel over ;)


Gewoon om even te snuffelen ging ik de Van Haren binnen, maar toen mijn oog viel op deze schoenen wilde ik ze graag hebben! Nou heb ik grote voeten (maat 41) dus zien ze er gauw uit als boten, maar bij deze schoenen vond ik het gelukkig meevallen. Het zijn lage, 'dunne' sneakers, lekker voor in de lente!



En dit was het alweer! Klein hé? Ik baalde wel flink dat ik geen 'bloemetjesshirt' kon vinden (zo één als Marjolein heeft), want die staat heel hoog op mijn wishlist! Ik ga het zeker ook nog in Groningen proberen, en wie weet heb ik dan meer geluk ;)

Liefs, Floor
(sweethippos@hotmail.com)

nRelate Posts and Homepage