3/14/2011

Nivea Calm & Care Deo

De deodorant die nu al een tijdje in mijn vaste collectie zit is deze versie van Nivea. Voordat ik deze probeerde had ik al enorm veel deodorants geprobeerd, maar steeds waren ze niet fijn. Óf ze roken niet lekker, óf ze prikten en jeukten, of... Lees  verder om te lezen waarom ik deze deodorant zo fijn vind.



Eigenlijk kocht ik deze deodorant door de verpakking, niet dat die persé denderend is ofzo, maar het zag er gewoon uit alsof het een deo is waar zelfs ik tegen kan. Ik heb namelijk een gevoelige huid, en er zijn al veel deo's versleten zonder goed te bevallen. Maar nu heb ik al voor de vierde keer deze deo.



Een deodorant die niet prikt of bultjes veroorzaakt bij mijn oksels, erg fijn dus! De deo ruikt lekker, maar niet te sterk. Je merkt wel duidelijk dat er geen zweetlucht doorheen komt. Alleen is het niet zo dat je de deodorant echt overduidelijk ruikt. Juist fijn vind ik!

Eigenlijk kan ik er niet zoveel meer over zeggen. Hij is gewoon fijn, ruikt lekker en doet het goed. Aanradertje dus!

Oké, nog even een artistieke spuit-foto dan! 

Welke deodorant gebruik jij?

Liefs, Marjolein
(sweethippos@hotmail.com)

nRelate Posts and Homepage