3/29/2011

Picture moments #3

De laaste tijd lijkt het wel alsof ik elke dag foto's maak. Misschien is het de lente in mijn bol? De zon? Of gewoon omdat fotografie me zo interesseert en dat ik het zo leuk vind? Waarschijnlijk het laatste ;)

Sudden kiss.
Simplicity.

Want a hug?

Kissing Mr Bunny.


Satisfied.

Fender, the fluffy one.

Do I see a smile...?

Valt het op dat ik poezen fotograferen leuk vind? ;)

We maken een kringetje...

Cuppiecakes

Vortex.

For you.

En nu nog iets anders: Ik doe mee met een fotowedstrijd met het thema Lente op www.fotowedstrijd.nl. Ik zou het heel erg op prijs stellen als jullie op mijn foto willen stemmen. Er zijn namelijk hele mooie prijzen te winnen! Als je zelf ook nog een mooie lentefoto hebt kun je die natuurlijk ook insturen. Je kunt hem dan delen via Twitter, Hyves of Facebook om zoveel mogelijk stemmen te verzamelen (je kunt ook andere foto's delen)!

Liefs, Floor
(sweethippos@hotmail.com)

nRelate Posts and Homepage