3/08/2011

Picture moments.

Het is mooi weer, de zon schijnt en het begint erop te lijken dat het lente aan het worden is. Wat doe je dan als je van fotograferen houdt? Juist, foto's maken! Allebei apart gingen we zondagochtend op pad op zoek naar mooie plaatjes, en ook hebben we zaterdag samen een leuke fotosessie gehouden. In dit artikel het resultaat.


Marjolein:
Ik liep rond buiten, toen ik opeens paarden zag. Mijn zusje was mee, die direct naar ze toe rende en ze begon te aaien. Ondanks dat ik allergisch ben voor paarden, waren ze echt cute! Ik heb verder niet zoveel met paarden, maar ben toch wel trots op de plaatjes. (En ook bovenstaande foto heb ik gemaakt)

Lieef (L)


Haha, die neus! 

Floor:
Zaterdag was fotodag! Marjolein en ik gingen na Flikken Maastricht te kijken (onze favo serie!) lekker naar buiten, en ik nam mijn fototoestel mee. Daar ging Marjolein voor model spelen en ik voor profi fotograaf. 

Dit ben ik, hihihi.


Zondagochtend om 10 voor 8 begon mijn dag. De avond van tevoren had ik mijn gordijnen expres opengelaten zodat ik lekker wakker zou worden (het zou namelijk zonnig worden, yay!). Maar ik had niet gedacht dat dat al zo vroeg zou zijn! Ik stapte uit bed en keek uit mijn raam, en zag toen de mooie ochtendzon schijnen. 



Oh, en voordat ik het vergeet: misschien is jullie het vierkantje met 'Memorable Thoughts' erop al opgevallen? Dat is het icoontje om naar Floor's Fotoblog te gaan! Er is ook een mogelijkheid om deze blog te followen, dus laat je vooral niet tegenhouden. 

Liefs, Floor en Marjolein
(sweethippos@hotmail.com)

nRelate Posts and Homepage