3/18/2011

Revlon ColorStay Eyeshadow


Joepie, nog iets uit de collectie van mijn moeder: Dit leuke oogschaduwpaletje. Ik wilde hem erg graag swatchen voor jullie, omdat ik deze kleurtjes erg vrolijk en leuk vind. Deze oogschaduw heeft de naam Berry Bloom, en dat is alvast een goed punt van deze oogschaduw, want dingen zonder naampje vind ik boring ;) 




Zie die kleurtjes even mooi zijn. En mijn vader wou experimenteren met zijn macrolenzen, dus heb ik dit keer een best professionele foto ;) Ik vind het linker kleurtje op de foto erg mooi, maar ook zit er in het paletje een lichtroze, die je goed als highlighter kunt gebruiken. 

Bleegh, mijn hand glimt veel te veel.. 

Zoals je ziet, de twee linker kleurtjes bevatten nog wel veel pigment, maar de rechter twee vallen toch een beetje tegen. De kleurtjes blijven verder wel lang goed zitten, dus als je een normale oogschaduwbasis gebruikt weet je zeker dat je oogschaduw de hele dag goed blijft zitten. 

Heb jij wel eens iets van Revlon geprobeerd? Zoja, wat?

Liefs, Marjolein


(sweethippos@hotmail.com)

nRelate Posts and Homepage