3/05/2011

Trind Caring Color: CC139

Jippiejeej, Floor en ik zijn de gelukkige bezitters van de nieuwe Trind Caring Colors. En wat zijn ze mooi! Vandaag dit schattige, paarsroze lakje. Zomers, vrolijk en toevallig is paars ook nog mijn lievelingskleur. Aan de kleur ontbreekt niks, maar hoe is de nagellak zelf?






Ben je ook al verliefd op het kleurtje? Kijk dan maar mee naar de swatches, en je zult smelten ;)


Deze lak vind ik echt beautiful! Ik vind de flesjes van Trind altijd zo mooi! Wat wel opvallend was aan dit lakje was dat je het moet schudden voor gebruik. Schudden voor gebruik? Ja, ik weet ook niet precies waar dat nodig voor is, maar ik heb maar braaf het flesje op en neer geschud...


Het nadeel aan deze lak is dat hij vrij dun is. Het is dus wel even moeilijk om de lak precies aan te brengen, maar uiteindelijk lukt het wel.

I love it, I love it.

Liefs, Marjolein
(sweethippos@hotmail.com)


Pssst, ik mag nu alvast verklappen dat we in april, wanneer ons 1 jarig jubileum is, iets van Trind mogen weggeven, en zelfs nog meer... Kom dus zeker tegen die tijd terug, of volg ons (Via bloglovin of GFC) om op de hoogte te blijven van alle leuke winacties! 

nRelate Posts and Homepage