3/10/2011

Trind Caring Colors zomerkleuren

Oké, onze eerste bedoeling was dat we alle nagellak in een apart artikel zouden doen, maar we zijn van gedachte veranderd. Dus hier komen de overige drie prachtige kleurtjes, lekker vrolijk voor in de zomer.



Nog even om je geheugen op te frissen een foto van de paarsroze zomerkleur, die Marjolein geswatcht heeft:

Dit is nummer CC137. 

De oranje kleur hierboven is nummer CC139. 

Marjolein: Op het eerste gezicht leek mij de oranje kleur toch iets te oranje. Maar toen ik hem opsmeerde veranderde mijn mening direct! Wauw, ik werd er direct vrolijk van! De oranje versie is niet zoals de paarse erg dun, hij lakte zelfs prima! En als je er een topcoat overheen doet blijft de lak extra lang zitten, deze foto is gemaakt toen ik de lak twee dagen op mijn nageltjes had. Wauw, of niet dan? 


Floor: Ook ik kreeg wat zomerse kleurtjes voorgeschoteld: nr. CC138 (links) en nr. CC140 (rechts). De rode kleur is erg mooi: hij knalt echt van je nagels af! Deze heeft ongeveer 2 lagen nodig om te dekken. De substantie is zeker goed: niet te dik en niet te dun.
De mintkleur is heel apart. Is hij blauw, is hij groen...? Op de foto kun je duidelijk een blauwe kleur zien, maar in daglicht is hij meer mintkleurig. Ik heb tig foto's gemaakt om de goede kleur op de foto te kunnen krijgen, maar helaas is me dat niet gelukt. Eigenlijk is het hier weer hetzelfde verhaal als bij de rode kleur: dekt in twee laagjes en een fijn smeerbaar.

Heb jij deze nagellakjes al geprobeerd, en zo ja, wat vond jij ervan?

Liefs, Floor en Marjolein
(sweethippos@hotmail.com)

nRelate Posts and Homepage