4/02/2011

Bestelling Sieradenkistje.nl

Normaal ben ik niet zo van de sieraden, maar toen ik Sieradenkistje ontdekte nam ik dat terug. Deze webshop heeft namelijk girly, stoere én grappige sieraden, en ik wilde ze het liefst allemaal mee naar huis nemen. Helaas ben ik niet het allerrijkste meisje van het land (ahum), en heb ik nu deze drie leuke dingetjes in mijn bezit.



























Aangezien ik een brildrager ben, vond ik deze ketting wel vet gaaf. Hij zit aan een zwart kettinkje, en de bril zelf is van metaal. Omdat hij dus niet van plastic is, heb ik het gevoel dat hij lang mee zal gaan. De ketting sluit met een slotje, maar je kunt de ketting ook gewoon zo over je hoofd heen doen (tenminste, over mijn hoofd past hij wel ;) De ketting is in totaal ongeveer 70 cm lang, en hij valt net onder mijn borst. Het brilletje is 7,5cm bij 2,3cm. De 'Nerd Glasses' ketting kreeg ik van mijn broertje voor mijn verjaardag.



























€7,95


Toch was ik nog niet helemaal tevreden met mijn bestelling. Mijn oog viel namelijk ook op een uilenring, maar op het moment dat ik de ketting bestelde was deze uitverkocht. Eergisteren keek ik weer eens op de site (het is zo leuk om even te snuffelen) en toen was hij weer in voorraad, yay! Gelukkig is hij verstelbaar, zodat hij zelfs om mijn mollige vingertjes past. Het uiltje is ongeveer 2 cm hoog.


























€5,75


Ik vermelde bij mijn bestelling dat ik samen met Marjolein het blog runde, en daarom deed Caro (de eigenaresse van de webshop) er een cadeautje bij! Je kan nooit genoeg cadeautjes hebben (hihi) dus met dit schattige ringetje was ik erg blij. Ook deze ring is verstelbaar.



























Bovendien zijn de sieraden ook nog eens harstikke leuk verpakt! Je kunt wel zien dat er veel zorg aan besteed wordt. Ik denk zeker dat ik hier nog vaak leuke dingetjes ga bestellen. Caro verkoopt behalve kettingen en ringen ook nog oorbellen, armbanden en haarspeldjes.

Liefs, Floor
(sweethippos@hotmail.com)

nRelate Posts and Homepage