4/11/2011

Big Wishlist - camera & kleren

Het begint de laatste tijd flink te kriebelen als ik al die leuke kleertjes, schoentjes en grappige hebbedingetjes (leve de verkleinwoordJES!) zie. Mijn wishlist is dan ook super huge! Maar ik wil niet alleen maar leuke meidendingen: een spiegelreflexcamera staat nog steeds helemaal bovenaan. Ik ga dan ook beginnen met de Canon 550D, die me echt een vermogen gaat kosten (en dus hou ik niks meer over voor andere dingen, maar dromen mag ;)


Ik wil eigenlijk al een spiegelreflex sinds ik echt ben begonnen met fotograferen (herfst 2010). Eerst was het de 1000D, daarna de 500D, en toen toch nog maar een stapje hoger: de 550D. Deze spiegelreflex heeft 18 MP (dan kan ik ook mijn foto's mooi groot laten afdrukken als ik dat wil), en kan in HD filmen (zo worden de filmpjes ook beter). Het enige jammere aan deze camera is de prijs: €615,00. Dit is het goedkoopste wat ik kan vinden maar het is nog steeds te veel voor een arme scholiere zoals ik helaas.



























Is hij niet prachtig (hehe)? Ik kan niet wachten totdat ik dit schatje in mijn bezit heb, want ohoh, wat zal ik dan mooie foto's kunnen maken. Ik zet er nog even een 'video test' bij, die met de kitlens is gemaakt.



Genoeg gekwijl (of eigenlijk niet), ik ga verder met de grote H&M kledingwishlist. Alle prijzen staan erbij. En hoewel ik die zonnebril zo leuk vind, ik kan het wel vergeten. Want in die H&M zonnebrillen kunnen geen sterkte glazen ;)


Wat hebben jullie op je wishlist staan?
Liefs, Floor
(sweethippos@hotmail.com)

nRelate Posts and Homepage