4/29/2011

Catrice Eye Shadow Base

Ik had eerst de oogschaduwbasis van de Hema, maar op een of andere duistere manier is die helemaal verdroogt, ik krijg er niks meer uit. Best raar, want ik had toen de oogschaduwbasis nog helemaal niet zo lang en hij was nog bijna vol! Toen de nieuwe collectie van Catrice werd aangekondigd wist ik direct dat ik de oogschaduwbasis wilde hebben. In dit artikel een review van het product.




























Een schattige verpakking. Hij is klein, zwart met wit-gouden letters erop. Dat maakt hem stijlvol en handig mee te nemen. Pluspunt dus.



Daarnaast verbaasde ik me over de kleur van de oogschaduwbasis, niet wit, zoals die van de Hema, maar foundation-kleurig. Je moet de basis opbrengen met een applicator, waardoor je wel iets teveel opbrengt, maar je hebt maar één applicator-likje nodig om twee oogleden te 'vullen', dus ik denk dat hij wel zuinig is in gebruik.



De basis blendt makkelijk, en het werkt direct oneffenheden bij rond je oog. Wel blijft er nog een beetje een zichtbaar laagje zitten. (Kun je trouwens niet echt goed zien op de foto hieronder)


De oogschaduw blijft goed zitten met deze basis. Na een dag zit het er nog bijna perfect op.

Ik ben dus wel tevreden met deze basis! Maar ik denk niet dat ik deze de volgende keer weer ga kopen, ik ga dan liever een andere proberen.

Deze basis is €3,99.

Liefs, Marjolein
(sweethippos@hotmail.com)

nRelate Posts and Homepage