4/30/2011

Catrice: Purplelized + Essence Cracking topcoat

Remember mijn shoplog van een paar dagen geleden? Daarin stond mijn shortje, maar ook deze twee nagellakjes: Catrice Purplelized en de Essence Cracking topcoat. Purplelized is een aardig donkere paarse kleur bomvol glitters, die een beetje een gelige kleur hebben.


Ik ben zoals altijd weer erg tevreden: met twee laagjes is hij dekkend, maar een derde laagje kan geen kwaad. Ook droogt hij tamelijk sneller dan andere nagellakken (nee, nagellakjes is toch beter). Over de houdbaarheid weet ik nog niet veel, maar na één dag heb ik al een klein beetje tipwear.
Nog even een close-up van de glitters in het avondlicht: pwetteh!



























Deze swatches waren allemaal zonder de cracking topcoat (obviously...), maar de volgende zijn mét.


























Ik vind het effect supergaaf! Het gaat ook erg makkelijk: het kwastje is niet te dik en niet te dun, en de nagellak gaat niet te snel 'cracken'. Het verdelen over mijn nagel gaat lekker soepel! Volgens mij is de nagellak ook iets dun. Ik denk dat ik deze topcoat vaak ga gebruiken, maar niet meer over Purplelized: want dan zie je de mooie glitters niet meer ^^


Liefs, Floor
(sweethippos@hotmail.com)

nRelate Posts and Homepage