4/22/2011

Dove Zeepje

Een tijdje geleden kwamen mijn moeder en ik op het idee om een keer een stuk zeep te kopen, in plaats van tubes met douchegel. Eigenlijk vonden we het wel een beetje zonde omdat je bij douchegel toch snel te veel pakt, en ook is de verpakking weer afvalmateriaal. Soms moet je ook een beetje aan het milieu denken toch? Maar welke zeep moesten we toen kopen? Ik had altijd veel goede verhalen gehoord over deze zeep van Dove, de Beauty Cream Bar, en die kochten wij dus ook.




In een verpakking zitten 4 stukjes zeep, elk 100 gram. Je doet er ongeveer 2 weken per zeepje mee, en dat als je met zn tweeën het gebruikt. Zuinig is hij dus best wel, maar niet veel zuiniger dan douchegel.

De geur van de Dove Cream Bar is lekker, maar niet erg aanwezig. Ik vind dat eigenlijk wel fijn, maar als je van een enorm geurende zeep houdt moet je deze niet kopen.



De zeep gaat makkelijk over je huid heen, en ik heb een gevoelige huid, maar ik kan er wel goed tegen! Ook heb ik het gevoel dat deze zeep mijn huid minder droog maakt. Kan dat? ;)

Conclusie:
Voordelen:
- Geur
- Goed voor gevoelige huid
- Anti-droog
Nadelen:
- Ik heb geen idee ;)

Liefs, Marjolein
(sweethippos@hotmail.com)

nRelate Posts and Homepage