4/04/2011

Essence: Mauve it, mauve it

I like to move it, move it - I like to... MOVE IT!
Aan dat liedje moet ik meteen denken als ik de titel van deze mauvekleurige oogschaduw van Essence zie.
Deze prachtige paarse kleur is nieuw in het assortiment, en heeft een matte finish. Erg mooi als je het mij vraagt!





























De oogschaduw had ik al getest in de winkel, en het zag er goed uit! Het pigment is zeker niet verkeerd. Je hebt nog wel eens dat matte oogschaduws erg tegenvallen, maar met deze is bijna niks mis. De oogschaduw is misschien alleen wat zacht, maar hij kruimelt niet tot nauwelijks.


Ik hoop dat ik dit schatje zo goed weet op te brengen dat ik er niet uitzie alsof ik net een klap heb gehad van Arnold Schwarzenegger (hoe de fak schrijf je dat?), kortom: dat ik geen blauw oog heb.
De nieuwe oogschaduws van Essence zijn nu te koop bij de Kruidvat.

Liefs, Floor
(sweethippos@hotmail.com)

nRelate Posts and Homepage