4/24/2011

Girlie nagels!

Ik zat wat in mijn nagellakmandje te staren, toen ik besloot om deze rozepaarse nagellak van de Hema op te doen. De swatches daarvan vind je hier. Toen ik mijn nagels met dit leuke kleurtje gelakt had, ging ik naar mijn zusje en keek wat voor leuke nagellak zij nog allemaal had. Mijn oog viel op dit Kiko lakje, die een soort flakie is. Ik smeerde hem eroverheen, en ik vond het resultaat echt heel leuk! Mijn nagels zijn nu lekker blingbling, en vooral roze. Kijk maar mee.



Meer heb ik er eigenlijk niet over te zeggen, behalve dan dat ik vaker deze 'flakie' ga lenen van mn zusje. Mag wel hé zusje? ;) En nog fijne Paasdagen toegewenst!

Liefs,
Marjolein

Nog niet meegedaan met de winacties? Je hebt nog een paar dagen! 

(sweethippos@hotmail.com)

nRelate Posts and Homepage