4/12/2011

Idyl Dagcrème

Eigenlijk gebruikte ik nooit echt dagcrème, maar nu de zon weer begint te schijnen wilde ik toch graag een dagcrème met zonnefactor. Ik vind het namelijk wel een prettig idee dat mijn huid beschermt is tegen de zon, en dus ook niet zo snel zou verbranden. Toen ik bij de drogist aan het kijken was viel mijn oog op deze dagcrème, van het huismerk van de Dio drogisten: Idyl dagcrème voor droge & gevoelige huid. Deze nam ik mee voor €4,50.



 

Het potje is alleen ontzettend saai! Toen ik hem uit het doosje haalde viel het me wel even zwaar tegen, maar gelukkig zegt het niks over het product. Maar Idyl, doe alsjeblieft iets aan de verpakking als je niet wil dat de producten eruit zien als één of ander goedkoop merk ;) 


Toen ik de crème voor het eerst opdeed verbaasde ik me over de substantie hoe hij in het potje zit. Hij lijkt niet erg vloeibaar, maar als je met je vingers wat crème uit het potje haalt wordt het direct zachter. Fijn! De crème is gewoon wit, zoals je ziet op de foto hierboven. En hij ruikt zoooo lekker! Een beetje een combinatie van vanille en bloemen ofzo ;) Waarschijnlijk is het dat helemaal niet, maar dat is wat ik ruik. 


En  dan de dagcrème zelf, want daar gaat het tenslotte om! Hij smeert heel makkelijk uit, en trekt vrij snel in. Ik merkte dat het een klein beetje begon te prikken, omdat ik een droge huid heb. En van dat gevoel hou ik! Je hebt niet het gevoel dat er iets op je gezicht zit, ook een pluspunt. 

Behalve de verpakking vind ik de crème dus helemaal goed! Als er een Dio drogist bij je in de buurt zit, ga er vooral even heen en koop deze dagcrème! 

Liefs, Marjolein
(sweethippos@hotmail.com)

nRelate Posts and Homepage