4/07/2011

L.A. Candy

Ik denk dat de meesten Lauren Conrad wel kennen van de reality serie The Hills. Zelf keek ik dit nooit, maar ik had wel gehoord dat Lauren nu ook boeken schrijft! L.A. Candy klonk als muziek in de oren, en terecht.


Een korte samenvatting van het verhaal:
Het boek gaat over de negentienjarige Jane Roberts. Ze verhuist samen met haar beste vriendin Scarlett van Santa Barbara naar Los Angeles. Wanneer ze worden benaderd door een producer, Trevor Lord, die hun vraagt of ze in zijn nieuwe realityprogramma (L.A. Candy) willen, kunnen ze hun geluk niet op. Al gauw is Jane een bekende tv-ster. Beroemdheid brengt haar meer dan ze ooit had kunnen dromen: gratis kleding, de allerbeste tafels in de meest exclusieve clubs, uitnodigingen voor Hollywood-premières. Ze krijgt nieuwe vrienden die altijd wel in zijn voor een wilde nacht en ook voor een stukje van Jane's spotlight. In een stad gevuld met mensen die achter hun dromen aan gaan is het niet lang voor Jane wakker wordt en beseft dat iedereen iets van haar wilt, en dat niets is wat het lijkt.

























Ik vind het boek echt geweldig! Het is een rasechte chicklit, die zich ook nog eens in Amerika afspeelt. Het leest lekker weg, en wat ik persoonlijk ook nog heel fijn vind is dat de hoofdstukken niet zo lang zijn (ik wil altijd het hoofdstuk uit hebben voor dat ik stop namelijk ;) . De personen zijn leuk, Jane is een lekker naïef meisje en Scarlett is very sarcastisch en nuchter. Hun 'tegenspeelsters' in de show zijn heel erg bitchy, wat het boek net een stukje leuker maakt.
Kortom: hou jij wel van een luchtige chicklit en lijkt het leven je in L.A. wel wat? Dan is dit boek zeker weten wat voor jou. Vele meiden vinden dit boek een aanraders, en so do I !


























L.A. Candy heeft ook nog twee vervolgdelen, Sweet Little Lies en Sugar & Spice. Ze zijn te koop bij Bol.com , ECI en ga zo maar door.

Liefs, Floor he dat rijmt
(sweethippos@hotmail.com)

nRelate Posts and Homepage