4/09/2011

Maybelline One By One mascara

The Falsies is op én de Allround is op, tijd voor een nieuwe mascara! Ik heb goede ervaringen met die van Maybelline, en ik was dus heel benieuwd naar de One by One mascara. Alleen al voor de verpakking zou ik hem meenemen: knalroze / oranje / koraal met knallende letters erop.


Het borsteltje vind ik ook echt heel cool. Hij is van plastic, en omdat hij zoveel 'uitsteeksels' heeft zou hij elke wimper perfect moeten omhullen. Ik vind hem fijn werken: ik heb echt het gevoel dat hij al mijn wimpers meeneemt.


























Ik ga laten zien wat deze mascara voor effect op mijn wimpers heeft. Eerst mijn wimpers zonder mascara:

Slaapprutje onder mijn oog ^^

En dan met één laagje mascara:


En als laatste met twee lagen. Dit doe ik normaal nooit, omdat ik toch altijd bang ben voor een spinnenpootjes effect. Maar ik wilde toch even laten zien wat deze mascara doet als ik twee laagjes aanbreng.

IEK!

Zoals je ziet is het geen goed idee als ik nog een tweede laag op mijn wimpers smeer: spinnenpoten, argh! Óf ik ben het niet gewend, óf ik stel me aan, óf het is echt zo.
Voortaan hou ik het lekker bij één laagje, want met één laagje zijn mijn wimpers mooi verlengd, gescheiden, pikzwart en ook wel een klein beetje gekruld. De mascara geeft bijna niet af en droogt best snel op.

Ik vind dit een leuke mascara, maar ik moet nog even zien wat ik er van vind. Ik vind het mooi, maar ik moet weer even aan die zwarte wimpers wennen. Hiervoor gebruikte ik namelijk bruine mascara! Ik ga hem gewoon elke dag gebruiken en ik hoop dat hij me over een paar dagen nog steeds bevalt.

Liefs, Floor
(sweethippos@hotmail.com)

nRelate Posts and Homepage