4/30/2011

Nieuwe veranderingen...



Hoi meiden, even een kort berichtje (de derde alweer van vandaag, het gaat goehoed!). Misschien kom je hier wel via Bloglovin' en denk je: is dit Sweethippos? Wauw, vet! Of je denkt: Mweh, ik vond de vorige leuker.
In ieder geval vonden Marjolein en ik het weer tijd voor wat veranderingen. Onze layout werd toch iets te winterachtig, zeker met onze foto in de header waar wij allebei nog lekkere warme wintermutsen ophebben.

De kleuren zijn weer helemaal anders: geen koel blauw meer, maar crème met taupe / paarse letters. Net zoals de lettertypes is de header ook paars, maar deze kan nog veranderen. Ik vind hem namelijk nog té simpel. Of ik zet er nog wat meer in, of ik maak het nog simpeler... want soms is less echt more.

Er zullen waarschijnlijk nog wat kleine aanpassingen gedaan worden, en dan is onze frisse lente-layout weer klaar! Wat vinden jullie ervan: wauw, totaal niet wauw of vond je de vorige leuker? Laat het weten in de comments!

Liefs, Floor
(sweethippos@hotmail.com)

(sweethippos@hotmail.com)

nRelate Posts and Homepage