4/10/2011

NOTD: Essence Mellow Yellow

We hebben het artikel over de Stargazer cake eyeliners aangepast, we hebben de eyeliners op een andere manier aangebracht waardoor hij nu errug mooi is! Klik hier voor het artikel.

Joepie :) Alweer zo'n leuk pastel-lente-lakje! Toen ik hem kocht had ik nog wel wat twijfels, is hij wel écht mooi? Maar toen ik hem opdeed was hij perfect! Weten waarom?


Eerst even iets, misschien denk je: 'Marjolein, wtf is dat voor afdruk op je nagel?' Nou kijk, ik ging met nog halfnatte nagels naar beneden, waar ik de camera met snoertje en al uit de laptop trok, en jahoor, een afruk op mijn nagel! Aargh! 



Na het eerste laagje nagellak was hij totaal nog niet dekkend. Maar toen ik het tweede laagje erop smeerde, veranderde dit in de kleur die je op de foto ziet. Hij is niet erg dekkend ofzo, maar toch vind ik dat hij in twee laagjes voldoende is. Wel balen is dat hij niet snel droogt (zelfs niet met dry drops van Essence) en toen ik wakker werd zaten mijn nagels vol met.. vingerafdrukken en krassen :( Maarja, wat maakt dat uit als het kleurtje zó erg de spiegel van de lente is? 

Liefs, Marjolein
(sweethippos@hotmail.com)

nRelate Posts and Homepage