4/03/2011

NOTD: Essence You Belong To Me


Floor en ik raceten overenthousiast naar de Kruidvat toen we een tussenuur hadden. Snelwandelend gingen we naar het Essence vak, waar we errug blij werden gemaakt met de nieuwe collectie. Na lang twijfelen besloot ik niet direct alles te plunderen, en om twee lakjes mee te nemen. Éen daarvan is dit pastelblauwe kleurtje, waarbij ik het eens ben met de titel: You Belong To Me! 



De Colour & Go lakjes zijn maar €1,29 en nu had ik ook nog eens stapelkorting eroverheen, waardoor ik slechts €1,80 betaalde voor twee lakjes. De kleur lakt niet in één keer dekkend, maar twee laagjes zijn wel voldoende. Hij is vrij dun, wat wel een nadeel is.. Maarja, ik vind ook dat je dat ergens mag verwachten van zo'n goedkoop lakje, en misschien is dat ook juist de bedoeling ervan. Ik bedoel, hoe sneller de nagellak van je nagels afchipt, hoe sneller je weer een nieuwe kleur op je nageltjes kan smeren, toch? Toch vind ik dat deze nagellak wel erg snel chipt, zonder topcoat houdt hij het écht niet langer dan een dag...


Maar het kleurtje is zooo cute dat ik hem al het slechte vergeef ;) 

Heb jij al een leuk zomers lente kleurtje ingeslagen?


Liefs, Marjolein
(sweethippos@hotmail.com)

nRelate Posts and Homepage