4/27/2011

NYC IndividualEyes - Smokey Browns

Ik ben gezegend met bruine ogen, en daarom had ik geluk dat dit paletje er nog was bij de NYC actie bij de Kruidvat. Dit paletje bevat vier paarsachtige tinten, een illuminator en een oogschaduwbasis. Oh, en de applicator niet te vergeten ;) Het zit allemaal in een simpele verpakking, misschien zelf íétsjes te simpel. Ik vind het patroontje in de oogschaduw dan wel weer leuk.



























Het valt me op bij het swatchen dat de oogschaduws vrij zacht zijn. Toch zijn ze niet superkorrelig. Ik zie helaas wel wat fall-out in mijn ooghoek zitten, moet ik dat óók weer weghalen. Zucht...
De kleuren zijn erg mooi shimmery, en in de grijze kleur zit echt glitter. Nou ben ik niet zo'n fan van glitter, en had liever gehad dat er in deze kleur ook shimmers zaten. Zonder primer zijn de kleuren niet super gepigmenteerd, maar het kan er mee door.



Mét primer wordt het al een ander verhaal. De kleuren zien er beter uit, maar geen super verbetering. De grijze is nog steeds niet goed dekkend, zoals je op de foto kunt zien.
Bij deze swatch kun je ook de illuminator zien, deze gebruik ik trouwens op mijn wangen. Dit is een leuk product, hij laat fijne glittertjes achter op mijn wangen.




























Een minpuntje is dat er kleine korreltjes oogschaduw terecht komen in de illuminator en de primer. Viel natuurlijk wel te verwachten, maar toch wil ik liever geen paarse wangen! Verder vind ik het een leuk paletje, met kleuren erin die ik vaak zal gebruiken. Om dit artikel af te sluiten een look volgens de richtlijnen van dit paletje.




















































Liefs, Floor
(sweethippos@hotmail.com)

nRelate Posts and Homepage