4/26/2011

OOTD: Summer ft. Easter

Wat is het lekker weer! En dat terwijl het nog maar april is. Met pasen liep ik met een leuk bloemenrokje rond, én blote benen! Ik had al eerder zo'n soort rokje gezien, maar hij was niet in mijn maat. Nu heb ik alsnog deze leukerd gescoord, en ik droeg het met pasen. Meer heb ik eigenlijk niet te zeggen, dus kijk maar gewoon mee!


Ik ging naar een veldje waar heel veel paardebloemen stonden, maar helaas kon ik niet op die plek staan omdat daar paarden stonden, en een hek met prikkeldraad. No thank you dat ik daar in ging ;) 


Zonnebril erbij :D



Ook droeg ik de oorbellen waarvan Floor en ik allebei een paar hebben gekregen, gemaakt door Manon :) Dankjewel Manon voor de leuke oorbellen! En ook heeft zij een erg leuke webshop, waarop ze ook dit soort oorbellen verkoopt. Klik hier. 

Het rokje is van Only, en het topje is van Object. De slippers zijn van Birkenstock.

Wat vind je van de outfit? 

Liefs, Marjolein



(sweethippos@hotmail.com)

nRelate Posts and Homepage