4/17/2011

Producten met een Nay!

Normaal gesproken hou ik er niet zo van om negatieve reviews te schrijven. Maar vandaag ben ik in een andere bui, en ik wil jullie producten laten zien die in mijn ogen niet zo fijn zijn. Van de meeste producten zijn al reviews verschenen op het blog, maar ben ik na een tijdje gebruik toch nadelen tegengekomen. Ik heb trouwens niet alle producten in het artikel gezet die ik op bovenstaande foto heb staan, dan zou het artikel wel erg lang worden!




Laat ik beginnen met de 'Lashes To Kill' mascara. Ik vond hem aan het begin erg fijn, en hij gaf mijn wimpers ook echt wel volume. Maar na een tijdje begon hij te klonten en kon ik hem niet meer aanbrengen zonder een spinnenpoten effect. Ik gebruik nu weer mijn oude vertrouwde 'Falsies' van Maybelline. Ik weet dat een erg goedkope mascara is, maar ik vind niet dat de prijs het in dit geval goedmaakt.


Deze nagellak van Safari heb ik in oktober op de Zuidlaardermarkt gekocht. Ik was al erg blij dat hij in ieder geval écht was! Maar hij lakt voor geen meter, de nagellak is zo dun dat hij aan alle kanten van het kwastje druipt. Ook dekt hij niet. Wel jammer, want de kleur is erg mooi! Eigenlijk kan ik hem beter weggooien denk ik ;) 


Over deze liquid eyeliner van Essence was ik destijds ook al niet erg tevreden. Hij is erg dun, en ik kan met het harde puntje geen recht lijntje trekken op mijn oog. Doe mij toch maar een gewoon kwastje. 


De Creme Puff poeder van MaxFactor. Ik snap eigenlijk ook niet zo goed waarom ik toen poeder heb gekocht. Ik gebruik het nooit en vind het bij mezelf ook niet nodig. Maar oké.. Hij ruikt naar oma en plakt op mijn gezicht. Dikke vette Nay!

Welke producten hebben bij jou een dikke Nay gekregen?

Liefs, Marjolein


(sweethippos@hotmail.com)

nRelate Posts and Homepage