4/23/2011

Shoplog - 21 04 11

Het was LSD voor de bovenbouwers bij ons op school, en dat betekende lekker vroeg vrij (om ongeveer half 11 om precies te zijn ;). We werden uit de klas gehaald door in jurken gehulde meisjes en mochten lekker doen wat we wilden. Steekijsjes, patatjes, en zelfs trampolines... Niks was te gek.
Erg gezellig natuurlijk allemaal (en vooral heel erg interessant, ahum), maar Marjolein en ik hadden toch iets meer zin om naar de stad te gaan! Niet veel gekocht dit keer, maar het is het toch even waard om te laten zien.
Wat ik erg graag wilde hebben wat crackle-nagellak, en laat Essence dat nou eens in hun assortiment hebben :D Ik twijfelde geen moment en graaide dit lakje uit het schap (hé Marjolein? ;). Verder zag ik ook nog Purplized van Catrice. Deze beauty is paars met mooie glitters erin.

Verder had ik dringend een lange broek nodig (gek eigenlijk met dit weer :P), maar deze kon ik, natuurlijk, weer niet vinden! Maar bij de VILA zag ik dit shortje en ik viel er gelijk voor. Misschien snakte ik ook wel gewoon naar 'koele' kleren ;) Hij kosste ongeveer €27 .

En natuurlijk kon ik de inruil-actie van de Kruidvat niet missen. Ik leverde dit in en ik nam dit er weer mee voor terug.

Dit vond ik toch wel het leukste wat er stond in het NYC schap. De rest vond ik eigenlijk een beetje mweh. Jammer, want ik verwachtte er eigenlijk toch wel iets meer van. Dit paletje kost normaal gesproken ongeveer €5,00 (dacht ik) .
Helaas een kort shoplogje, maar ik ben nog steeds druk aan het sparen voor mijn liefje de camera :D
Swatches en reviews komen er natuurlijk aan, en misschien nog een outfit...?
Liefs, Floor
(sweethippos@hotmail.com)

nRelate Posts and Homepage