4/08/2011

Stargazer Cake Eyeliners

Edit: Na een mail van Beautyfocus dat we het inderdaad niet helemaal goed opbrachten (oeps ^^) hebben we dit artikel herschreven en onze mening is inderdaad over dit product veranderd.

Van de superleuke webshop Beautyfocus mochten Floor en ik allebei een van de leuke Cake Eyeliners van Stargazer testen. Deze leuke eyeliners zijn er in verschillende vrolijke kleurtjes, en zijn aan te brengen met een eyeliner kwastje, het liefst een beetje vochtig. Ik koos de Turqoise versie, en Floor de prachtige Blue. Benieuwd of de eyeliner net zo mooi eruit ziet als dat hij klinkt?  Lees dan verder.




























Marjolein:
Ik vind de kleur erg mooi! En omdat ik blauwe ogen heb staat lichtblauwe oogschaduw mij meestal ook goed. De eerste keer dat ik hem swatchte was met teveel water, maar toen ik de tweede keer nog een keer probeerde kwam er toch wel meer kleur vanaf. Na ongeveer 2 laagjes kwam er een kleurtje aan, mooier dan de eerste keer, maar niet erg fel. De eyeliner blijft erg lang zitten trouwens! Ik ben al iets meer overtuigd nadat ik de eyeliner probeerde met minder water, maar nog steeds had ik meer pigment verwacht.


Floor:


Wat een leuk doosje! Hij is lekker basic. Ik vind hem ook zo lekker dichtklikken (het klinkt misschien raar, maar ik ben al gauw fan van een doosje als hij soepel dichtklikt ;) . Maar het gaat natuurlijk niet zozeer om de verpakking (nou ja, wel een beetje) maar om het product. Het spulletje wat in de pan zit lijkt heel erg op oogschaduw, maar het is toch echt eyeliner. Nadat je met een vochtig kwastje een beetje erin hebt geport, lijkt de substantie toch zeker niet op oogschaduw, maar 'verandert' het in eyeliner. Geinig!


Na de tip van Sanne van Beautyfocus dat je het kwastje inderdaad niet te nat moet maken, kwam er gelijk een veel betere swatch uit. Dit keer was hij in één keer helemaal dekkend: supergoed! Ik ben blij dat ik nu weet hoe dit 'werkt', want van de kleur ben ik nog steeds fan.


























Eerste streepje is eerste veeg, tweede streepje tweede veeg

Liefs, Floor en Marjolein
(sweethippos@hotmail.com)

nRelate Posts and Homepage