4/20/2011

Tag: Als ik zeg ... Dan zeg jij ...

Deze tag kregen wij van Marieke en ik vond hem zó leuk dat ik Floor smeekt of ik alsjeblieft deze tag moest doen... Floor vond dat natuurlijk goed, dus hierbij deze leuke tag! De bedoeling is dat ik plaatjes op zoek bij een aantal woorden. Weet je wat, kijk maar gewoon mee!

Als ik warm zeg, zeg jij:

Als ik lekker zeg, zeg jij:




Als ik knap zeg, zeg jij:
Hij blijft knap <3

Als ik schattig zeg, zeg jij:

Als ik leuk zeg, zeg jij:
Playing the flute :)

Als ik favoriet zeg, zeg jij:

Als ik jurk zeg, zeg jij:

Als ik rood zeg, zeg jij:

Als ik mobiel zeg, zeg jij:

Als ik honger zeg, zeg jij:

Als ik saai zeg, zeg jij:

Als ik schitterend zeg, zeg jij:

Als ik bloggen zeg, zeg jij:

En nu het grote moment, wie ga ik taggen? Ik tag Marjolein, Suzanne en SanneWierda. Ik ben benieuwd wat jullie ervan gaan maken :) 

En doe allemaal mee met de winacties :D 

(sweethippos@hotmail.com)

nRelate Posts and Homepage